Промислові колеса для складської техніки

Якими властивостями повинні володіти промислові колеса для складської техніки

Промислове колесо — невід'ємний елемент складської спецтехніки. Від його характеристик безпосередньо залежить функціональність транспортного засобу. Крім того, колеса визначають і інші параметри складської техніки, в числі яких зручність керування, зносостійкість і шум, який видається під час роботи. Тому перед покупкою потрібно ретельно ознайомитися з асортиментом, щоб підібрати конструкцію, яка максимально повно відповідає запитам споживача.

Основи класифікації

Виробники випускають колеса для промислових візків з різними технічними характеристиками. При виборі певної моделі рекомендовано звертати увагу на наступні параметри:

  • особливості конструкції;
  • матеріал виготовлення;
  • тип підшипників.

За першим критерієм виділяють два типи коліс: з кронштейнами і без них. Перші встановлюють на платформне обладнання. Моделями без кронштейнів оснащуються транспортні візки гідравлічного і ручного типу.

Ще одним параметром для класифікації служить функціональність конструкції. За цим параметром всі колеса поділяють на поворотні і неповоротні. Особливість першого типу — можливість робити повний оборот навколо своєї осі. Застосування таких коліс забезпечує складській техніці мобільність. Моделі, які не мають кронштейнів, відрізняються надійністю. Їх застосування забезпечує стабільний хід техніки в заданому напрямку.

Визначаємося з матеріалом виготовлення

Увага! Від цієї характеристики залежить стійкість до зношування і визначається призначення коліс.

Матеріал виготовлення цього елемента впливає і на інші робочі показники, в числі яких рівень шуму, який виробляється під час руху, а також стійкість до впливу агресивних чинників. Ці характеристики мають визначальне значення для транспортних засобів, які використовуються в лабораторіях та інших місцях.

Залежно від матеріалу виготовлення розрізняють кілька типів коліс:

  • пінополіуретанові. Основою виробів виступають газонасичена пластмаса і поліуретан. Конструкції відрізняються високою міцністю і стійкістю до зносу;
  • поліуретанові. Такі колеса спеціально розроблені для габаритних механізмів. Конструкції мають ударопом'якшуючі і антивібраційні властивості, що забезпечує зручність при переміщенні вантажу. Додаткова перевага виробів з поліуретану — безшумна робота і стійкість до агресивних факторів;
  • пневматичні. Невід'ємною частиною конструкції виступає диск, який може бути сталевим або пластмасовим. Перший варіант вважається більш довговічним, другий — коштує недорого, але досить швидко зношується;

Увага! Пневматичні колеса оптимально підходять для переміщення по нерівній поверхні. Завдяки м'якому покриттю вони видають мінімум шуму в процесі роботи.

  • гумові. Це універсальні моделі, які зберігають експлуатаційні характеристики протягом тривалого часу. Додатковий плюс — стійкість до різких перепадів температурного режиму;
  • поліамідні. Вироби поєднують довговічність і високий рівень вантажопідйомності. Матеріал дуже практичний, що дозволяє легко очистити колеса від будь-яких забруднень. До того ж поліамід абсолютно несприйнятливий до впливу агресивного середовища.

Ознайомитися з широким асортиментом коліс для промислових візків можна за посиланням https://www.fregat.com.ua/uk/katalog/. Перелік включає продукцію різної цінової категорії, що робить її доступною широкому колу споживачів.

Внимание! От этой характеристики зависит устойчивость к износу и определяется назначение колес.

Материал изготовления этого элемента оказывает влияние и на другие рабочие показатели, в числе которых уровень шума, производимый во время движения, а также устойчивость к воздействию агрессивных факторов. Эти характеристики имеют определяющее значение для транспортных приспособлений, используемых в лабораториях и других местах.

В зависимости от материала изготовления различают несколько типов колес:

  • пенополиуретановые. Основой изделий выступают газонасыщенная пластмасса и полиуретан. Конструкции отличаются высокой прочностью и устойчивостью к износу;
  • полиуретановые. Такие колеса специально разработаны для габаритных механизмов. Конструкции обладают ударосмягчающими и антивибрационными свойствами, что обеспечивает удобство при перемещении груза. Дополнительное преимущество изделий из полиуретана — бесшумная работа и устойчивость к агрессивным факторам;
  • пневматические. Неотъемлемой частью конструкции выступает диск, который может быть стальным или пластмассовым. Первый вариант считается более долговечным, второй — стоит недорого, но достаточно быстро изнашивается;

Внимание! Пневматические колеса оптимально подходят для перемещения по неровной поверхности. Благодаря мягкому покрытию они издают минимум шума в процессе работы.

  • резиновые. Универсальные модели, сохраняющие эксплуатационные характеристики в течение длительного времени. Дополнительный плюс — устойчивость к резким перепадам температурного режима;
  • полиамидные. Изделия сочетают долговечность и высокий уровень грузоподъемности. Материал очень практичный, что позволяет легко очистить колеса от любых загрязнений. К тому же полиамид совершенно невосприимчив к воздействию агрессивной среды.

Ознакомиться с широким ассортиментом колес для промышленных тележек можно по ссылке https://www.fregat.com.ua/katalog/. Перечень включает продукцию разной ценовой категории, что делает ее доступной широкому кругу потребителей.

Який підшипник вибрати

Від особливостей цього елемента безпосередньо залежить витривалість транспортних засобів, а також обсяг їх робочих можливостей. Залежно від типу розрізняють наступні види підшипників:

  • роликові;
  • кулькові;
  • ковзання.

Ролики встановлюють на транспортні візки, щоб забезпечити зручність і легкість пересування вантажу. Кулькові моделі вважаються дуже ефективними за рахунок здатності легко витримувати значні навантаження. Основна перевага підшипників ковзання — доступна вартість.

Виробництво промислових коліс передбачає випуск здвоєних і одинарних моделей. Вироби першого типу призначені для роботи з середніми навантаженнями. Вони забезпечують стійкість транспортного засобу під час пересування вантажу.