Як зберегти безкамерну шину

Шина ремонт

            

В даний час у багатьох галузях промисловості використовується велика кількість важкої спецтехніки із безкамерними шинами. У гірничо-збагачувальних комбінатах (ГЗК), кар'єрах, металургійних підприємствах, дорожньому будівництві експлуатується багато великовантажних самоскидів, колісних навантажувачів, грейдерів та іншої техніки з великогабаритними (КГШ) та надвеликогабаритними (СКГШ) безкамерними шинами.

КГШ та СКГШ мають високу ціну та термін служби цих шин для експлуатаційників має велике значення. Монтаж, демонтаж та ремонт цих шин – трудомісткий процес, що вимагає спеціальної техніки та великих витрат часу. Руйнування та вихід з експлуатації КДШ та СКГШ потребує негайної закупівлі цієї дорогої продукції.

Однією з найпоширеніших причин руйнування та виходу з експлуатації цих шин є втрата тиску повітря всередині шини. Це звичайно насамперед проколи, розрізи самої поверхні шин, що працюють у кар'єрах із твердими породами.

Однак існує ще кілька факторів, що впливають на стабільний тиск у безкамерній шині. Це ущільнювальні шнури або О-кільця (O-ring), які герметизують основу обода зі знімним бортовим кільцем та вентиля (КГ-85, КГ-175, КГ-240) із золотниками (V8-38) та подовжувачами (УГ-12, УГ-17) що вкручуються в безкамерний обід шини.

Якщо ущільнювальний шнур пропускає повітря з накачаної шини або пошкоджений золотник, який також може пропускати повітря, то тиск у шині падає, вона стає більш «м'якою», збільшується її прогин та деформації у бічній та плечовій зонах. Збільшення цих деформацій до великої теплоутворення у шині та її руйнації.

На підприємстві завжди повинен бути запас ущільнювальних шнурів, тому що їх потрібно міняти при кожному перемонтажі або монтажі після ремонту. Не можна використовувати ущільнювальні шнури, які вже ущільнювали обід та шнури з дефектами.

Вентилі безкамерних шин можуть ушкоджуватися видобувною породою, золотники втрачати здатність тримати повітря, а подовжувачі з гумовим шлангом перекручуватися і тріскатися.

Перевірку тиску в шинах у водії повинні виконувати регулярно, що призведе до збільшення терміну служби КДШ та СКГШ.

Наше підприємство ТОВ "Фрегат" м. Дніпро вже багато років займається цією проблемою. Наші менеджери завжди готові порекомендувати ущільнювальні шнури (О-кільце/O-ring) та вентильну продукцію безпосередньо до Вашої техніки. Ми намагаємося завжди мати на складі і ви можете купити ущільнювальні шнури (О-кільце / O-ring) від 25“ до 63“ для шин 18.00-25, 23.5-25, 26.5-25, 21.00-33, 33.5-33, 21. -35, 24.00-35, 37.00-39, 27.00-49, 33.00-51, 40.00-57, та …. -63. Золотники (V8-38), вентиля (КГ-85, КГ-175, КГ-240) та подовжувачі (УГ-12, УГ-17) також можна придбати у нас.

ТОВ «Фрегат» працює на ринку України вже понад 25 років. Ми завжди готові до співпраці.